Čínská firma AutoX je po firmě Waymo teprve druhou společností, která zpřístupnila autonomní robotaxi bez obsluhy veřejnosti. Stalo se tak letos v únoru ve městě Šen-čen na jihu Číny. Následně v červenci byla představena nejnovější, již pátá generace systému autonomního řízení firmy AutoX označovaná jako Gen5. Toto vybavení prozatím integrované do vozidel Chrysler Pacifica disponuje výpočetním zařízením od firmy NVIDIA s výkonem 2200 TOPS. Nyní společnost publikovala videozáznam fungování těchto autonomních vozidel bez jakékoli obsluhy na palubě v mimořádně komplikovaném provozu stísněných čínských ulic. Silnice se hemží chodci, cyklisty, motorkáři, lidé si autonomní vozidlo fotí a částečně mu tak stojí v cestě, vyrovnat se musí i s protijedoucími auty, což autonomní vozidlo zvládá i couváním. Videozáznam je čtyřnásobně zrychlený, při snížení rychlosti přehrávání na čtvrtinu lze získat věrnější představu o skutečném pohybu vozidla a ostatních účastníků v jeho okolí.