V úterý 17. května americká společnost Argo AI oznámila, že zahajuje testování svých autonomních vozidel bez bezpečnostního řidiče za volantem hned ve dvou městech, a to v Miami na Floridě a v Austinu v Texasu. O den později jsme se proto vydali do texaského hlavního města, abychom si informaci ověřili na vlastní oči. Jak se ale ukázalo, všechna autonomní vozidla firmy Argo AI, jež ten den byla v Austinu spatřena, měla na své palubě dva operátory, kteří dohlíželi na průběh jízdy. Oznámené testování tak patrně ještě není standardem, ale spíše postupně implementovaným procesem. Zároveň by se zatím nemělo jednat o provoz zcela bez obsluhy na palubě, neboť na místě spolujezdce nadále bude přítomný operátor, který může vozidlo zastavit. Nicméně se během nynější návštěvy naskytla zajímavá příležitost porovnat evoluci rozmístění senzorů na těchto vozidlech, neboť při srovnání s fotografemi pořízenými při minulé návštěvě Austinu zkraje roku je patrné, že došlo k poměrně výrazné změně umístění LiDARů v přední části vozidla, jež byly přesunuty z nárazníku do čelní masky.