Autonomní vozidla ruské firmy Yandex úspěšně absolvovala 10 milionů kilometrů v autonomním režimu v běžném provozu na veřejných komunikacích. Před rokem měla na svém účtu „jen" něco málo přes tři miliony kilometrů, z čehož je vidět, že společnost rozhodně nepolevuje ve svých aktivitách. Testování autonomních vozidel postavených na bázi typů Toyota Prius a Hyundai Sonata probíhá na třech místech, a to v izraelském Tel Avivu, v americkém Michiganu a v ruském hlavním městě. A je to právě Moskva, která z hlediska náročnosti podmínek představuje opravdovou výzvu. Nejen kvůli ruským řidičům, ale také kvůli pověstné ruské zimě. Ta dokáže být krutá, což je jeden z důvodů, proč se vývojáři autonomních vozidel obecně takovým podmínkám zatím spíše vyhýbají. Tyto podmínky totiž představují překážku pro senzory a neuronové sítě zpracovávající obraz, neboť musí správně filtrovat vlivy sněžení nebo obláčků výfukových plynů, chování vozidla na sněhu či namrzlé vozovce je v důsledku sníženého tření odlišné než na vozovce suché, například může snadněji dojít ke smyku a brzdná dráha se prodlužuje, v neposlední řadě je potřeba vyřešit lokalizaci z důvodu nejasnosti jízdních pruhů přikrytých vrstvou sněhu. Na aktuálně zveřejněném videu je možné se přesvědčit, že autonomní řízení Yandexu je podle všeho přesně pro tyto podmínky tvořené.