Společnost LG představila svou vizi o tom, jak by mohla autonomní vozidla v budoucnosti vypadat. Tato vize převážně pojednává o tom, aby lidé měli ve vozidle více času pro sebe. Lze si to představit následně – byl dlouhý den v práci a rozhodnete se, že se ještě chvíli zdržíte uvnitř vozidla, před dalšími povinnostmi, které vás doma čekají. Dáte si sedačku do pohodlné pozice současně s poslechem zvuků přírody a s hřejivou masáží relaxujete, či se rozhodnete pro poradenství umělé inteligence na „vyčištění“ hlavy po celém dni. Takovou vizi má o budoucích autonomních vozidlech jihokorejská elektronická organizace LG.
V současnosti se technologie autonomních vozidel zaměřuje na mechaniku samostatného pohybu a navigace vozidla. Zábavné a relaxační, či jiné aktivity cestujících na palubě automobilu nejsou prozatím v řešení. Organizace LG se ale rozhodla zaměřit právě na smyslové prvky pobytu v autonomních vozidlech a spoléhají se na to, že určitá perspektiva, by se měla přesunout na zlepšení zážitku z jízdy.
O tom, jak bude budoucí mobilita vypadat se stále diskutuje. Z důvodu fyzické transformace a role automobilů stále není jasné, jak ke změnám dojde.
Myšlenkou instituce je přetransformovat automobil z dopravního prostředku na „personalizovanou digitální jeskyni“ pro jejich majitele a uživatele. Vize společnosti LG je stále ještě teoretická, ale pracuje se na návrhu, že technologie pro budoucí autonomní vozidla bude založena na třech základních tématech – transformovatelnost, prozkoumatelnost a uvolnitelnost.
V případě prvního tématu se pracuje s myšlenkou, že z autonomních vozidel se stanou prostory, které bude možné jednoduše přizpůsobovat různým účelům, či příležitostem. Jednalo by se například o restauraci, kde je možné povečeřet s jinou osobou, kancelář na kolech, kde by bylo možné sjednávat schůzky s obchodními jednateli apod.
U druhého tématu se usiluje o spojení rozšířené reality s umělou inteligencí z důvodu zkvalitnění interakce s automobilem jako jsou; hlasový asistenti, kteří navrhují obsah na základě stanovené délky trasy do určeného cíle, nebo zabudovaná interaktivní čelní skla automobilu z OLED displeje, která je schopna zobrazovat cestu a polohu vozidla.
Třetím a zároveň posledním klíčovým tématem organizace je, že klade u návrhu vize společnosti důraz na požitek z jízdy, který by měl být relaxační, a to prostřednictvím smyslových podnětů, jako mohou být masáže, sledování filmů, poslech meditační hudby atd. za pomoci zábavného systému ve vozidle.
Korporace LG je plně odhodlaná svojí vizi o budoucnosti autonomních vozidel dotáhnout do realizace a splnit svou navrženou misi o poskytování další úrovně zážitku v autonomních vozidlech.