Představování nových technologií na sportovních akcí je pro mnoho firem velkým lákadlem. Různá sportovní klání přitahují pozornost mnoha lidí, a proto jsou vhodným adeptem pro představení různých inovací a plánů do budoucna. V tomto duchu se na 19. Asijských hrách v Číně nesla také možnost prezentace technologie Mobileye SuperVision ve vozech Zeekr. Zde bylo představeno autonomní řízení 4. úrovně a během celého průběhu této mezinárodní sportovní akce vozidla s touto technologií převážela její návštěvníky. 19. Asijské olympijské hry se uskutečnily v průběhu listopadu v provincii Hangzhou, na kterých bylo přítomno 12 000 sportovců ze 45 zemí, aby soutěžili ve 481 sportovních klání v celkem 40 sportech. Zatímco na sportovišti se předváděly sportovní výkony, v okolí sportovišť byla představována inovativní výkonná technologie. Modely vozidel, které byly na hrách nasazeny, byly modely Zeekr 001 a 009. Vozidla převážela sportovce, organizátory nebo média mezi jednotlivým ubytováním, východním břehem řeky Qiantang a sídlem organizačního sportovního výboru. Celkem tato jízda mohla být dlouhá maximálně 30 minut a pokryla tak necelých 13 kilometrů jízdy v městském prostředí včetně tunelů, křižovatek a semaforů.
Zeekr 001 s Mobileye SuperVision na 19. Asijských hrách v Hangzhou v Číně (Zdroj: Mobileye)
Tyto jízdy byly provedeny vozidly Zeekr s podporou týmu autonomního řízení Mobileye v Číně. Vozidla Zeekr byla součástí flotily dalších 2000 vozů určených pro cestování v průběhu her. Zeekr spadá pod automobilku Geely, a proto i další vozidla byla poskytnuta touto automobilkou. Geely byl oficiálním partnerem celých 19. Asijských her, které jsou po Olympijských hrách považovány za druhou největší sportovní událost světa. Několik týdnů před touto událostí byla u 110 000 vozidel Zeekr provedena bezdrátová aktualizace, která zlepšila funkce Navigation Zeekr Pilot (NZP). Upgradovaný systém založený na Mobileye SuperVision nově umožňuje lepší funkce v rámci dálniční navigace z bodu A do bodu B, plynulejší změnu jízdního pruhu, asistenci při najíždění/vyjíždění z nájezdu či inteligentní funkce pro bezpečný provoz v rámci určených provozních oblastí. Provincie Hangzhou byla jedna z prvních, kde byla tato aktualizace dostupná.
Všeobecně je Mobileye SuperVision považována za nejpokročilejší možnost, která spojuje možnosti ADAS s autonomním řízením vyšší úrovně. SuperVision je navržen tak, aby umožňoval autonomní jízdu a zároveň do této jízdy mohl řidič kdykoliv zasáhnout. Modely 001 a 009 vozidel Zeekr byly prvními, které s Mobiley SuperVision přišly na komerční trh. Dále tato technologie byla implementována do vozidel Porsche, Polestar, Smart a FAW Group.